Allting går upp för mig när solen går ner.

Men jag kan drömma mig bort.
 
Ikväll ska jag måla, lyssna på musik och se på film. Jag är ledig idag och imorgon. Det var 16 dagar sedan jag började jobba som julbordsservitris och jag har jobbat 14 av dom dagarna. Nu är det bara sista veckan kvar och sedan är det julhelg. Kommer köpa mina julklappar när lönen kommer, ute i sista stunden.
 
Idag fyller min älskade pappa 50 år. Hade dom inte varit "down under" så hade jag varit hemma och firat honom. Fick skriva grattis på facebook eftersom jag inte har något annat sätt att kontakta dem på (förutom mejl eller om dom är online på skype). Hoppas deras resa är awesome <3
 
Fick prata med min bror idag istället, han ringde och väckte mig imorse (vid tio). Jag var sjukt trött, kom hem från jobbet vid halv två på natten. Men det var skönt att höra hans röst och veta att han har det bra mer än via facebook/skype meddelanden. Om någon vecka ska han, mamma och pappa mötas upp och åka på en dyk/snorkel-tur några dagar vid stora barriärrevet :O Coolt!

Testade ett nytt spel idag, Neverwinter. Ett free-to-play mmorpg som verkar rätt najs. Har spelat Neverwinter Nights tidigare och gillade det starkt. Det är Dungeons&Dragons i grunden :) Om jag hinner blir det väl antingen lite Neverwinter eller Ni No Kuni på Ps3. Annars tar jag det imorgon, skönt att inte behöva gå och lägga sig i tid och kunna sova länge imorgon.
 
Keep Calm & Use the Force!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0