May the Force be with You.

 
Star Wars <3
I söndags visades ett Star Wars maraton på Viasat Film och jag kunde såklart inte låta bli att ägna hela dagen framför tvn. Var alldeles för längesedan jag såg dessa episka rymd-mästerverk! Och då tänker jag främst på "Star Wars", "Empire strikes back" & "Return of the Jedi". De tre nyaste filmerna är bra, men får inte riktigt samma känsla som när man drömmer sig bort i den klassiska trilogin. Denna maratonsöndag (från klockan nio på morgonen till elva på kvällen!) fick mig att uppdatera Star Wars - the old Republic igen och logga in. Kommer fasta igen, as usual, och insåg att jag vill subscriba eftersom free-play enligt mig inte är nog.
 
Ah nördfasoner :) I December är det min tur att ha familjens ps3. Då blir det Ni No Kuni time <3
May the force be with you!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0