Gamers-weekend.

Game on. Efter dagens jobb-intervju hos McDonald's, fotograferande och chillande på stan i väntan på att biografen ska öppnas var det dags. Jag behöver en spel-helg. Ett slags enmanna-lan (om inte Timtim vill vara med) fast med god sömn, god mat och några pauser (bio!). Annars tänkte jag ägna helgen åt "Ni no Kuni" och "Star Wars: The old republic". Behöver få utlopp för min inre nörd genom spel just nu och jag har ju fått hem mitt Ps3!
 
På söndag ska jag skypea med min bror så jag får säga hejdå igen när han fortfarande är i Sverige. Missar hans Poesikväll i friggan på lördag :( Hade jag haft råd till T&R till Trollis hade jag åkt hem men man kan inte få allt, är glad att jag stannade lite extra hemma förra veckan (Blev klar med event-jobbet 11/11 och stannade hos mami, papi och bror i en vecka).
 
 
 
 

Daydreaming, daydreaming all the time.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0