Music if life.

Skönt att vara hemma igen efter dagens provjobb. Det gick jättebra, lite småfel här och där men inget förödande ;) Jag hoppas jag får jobbet men jag vet att de andra som provjobbar också gör/har gjort ett bra jobb. Maybe I'm lucky this time :)
 
Glee. Jag tycker alltid det är tragiskt och tråkigt när en karaktär jag tycker om i en serie dör. Men när den verkliga människan bakom rollfasaden gått bort blir det en helt annan dimension. Gårdagens farväl avsnitt av favorit-quarterbacken Finn, Cory Monteith, var väldigt emotionellt och tårarna brände i mina ögon. De andra i serien har tagit farväl av Cory på hans begravning men fick även en minnesstund för att ta farväl av Finn i och med avsnittet, tillsammans med alla vi Glee-fans runtom i världen. Cory gick bort på samma dag som min bror, kusin och syssling fyller år på kom jag just att tänka på. 13 juli. Alla tankar gick då, liksom nu, till hans familj, vänner och Lea Michele.
 
http://www.youtube.com/watch?v=9yq-XDtNV8w
http://www.youtube.com/watch?v=V7vQt6AoSc0
 

Var e strömbrytaren?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0