Varje dag så hostar jag.

*Host, host* Jag och halsflussen kommer inte överens. Har inte så ont i halsen längre, har fått tillbaka rösten men är fortfarande hes och fått hosta istället. Typiskt när jag ska provjobba som servitris och får höra av mig och säga att jag kan inte denna veckan eftersom jag är sjuk. Vill ju visa ett annat intryck än att jag blir sjuk, eftersom det inte händer mig särskilt ofta.
 
TVn har äntligen köpts och nu inväntar jag bara PS3 i December så jag kan mysa ner mig i soffan och spela Ni No Kuni <3 Förhoppningsvis när ekonomin pekar mer åt rätt håll kan jag köpa GTA5 och The last of us också.
 
Imorgon om jag inte känner mig ras ska jag ut och fota efter studiebesöket på Löfbergs. Är visserligen en kall men fin höst och jag är så att säga out of practice med kameran då den legat i ide i stort sett sedan jag kom hem från Hemsedal.
 
Funderar på att plugga till våren, eller försöka få praktik om jag inte jobbar då fortfarande. Jag har aldrig praktiserat nånstans, förutom med skolan. Det gills inte. Jag är medveten att det är som att jobba men ändå, att få praktik och sedan jobb hade ju kännts fint eftersom man då vet att man gjort bra ifrån sig på praktiken.
 
Hursomhelst, eftersom vi inte behagade gå upp förrän kvart över två idag (tror det är rekord för mig) så blir det middag nu. Haha matglada vi är.. NOT. Pommes med lövbiff och bea-sås, Mums!
 
See you on the other side!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0