Sweet ^.^

Score! Alltså Sverige, fan vad gött med vinst mot Österrike. Playoffen here we come :) Och eftersom jag inte kollade fotboll hemma hos mami & papi fick jag vråla mål för mig själv medan sambon spelade dataspel med kompisarna och lyssnade på fotbollen istället :9
 
Fått gjort saker idag. Besegrade inte min förmåga att skjuta upp saker men jag fick äntligen tummen ur. Imorgon ska jag provjobba som servitris inför julbord, lite pirrigt men ska göra mitt bästa för att få jobbet. Hade varit obeskrivligt najs!
 
Fick inte mycket till sömn under natten då grannen ovanför hade stökiga efterfest-gäster. Har inga problem med fester i vanliga fall. Men klockan var mellan halv två och tre på natten och jag skulle upp vid sju och dom betedde sig illa. När jag kände att "nej, nu får det vara nog" och var på väg upp ur sängen för att skälla hör jag hur en av grannarna ropar till dom så jag låg kvar. Minns inte när det tog slut men jag somnade väl av utmattning. Att tillägga är att detta är studentboende och det är sjukt mycket folk som bor i området men det brukade vara lugnt och tyst här förr. Men nu har det flyttat in lite party-prissar, och jag känner mig som en gammal kärring som bara vill att dom ska hålla käft :)
Good night, sleep tight & don't let the bed bugs bite!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0