Pht

Är jag bitter? Ja, litegrann.
Hade jag en bra födelsedag? Ja, typ. Fick roliga, goda och bra presenter av mina underbara föräldrar och hade en myskväll med Timtim. Men, var helt slut från jobbet och fick fel pizza som gjorde mig illamående.
 
Sitter med magont och är grinig. Spånar på mina snart krossade drömmar men har inte gett upp än. Förstår inte varför jag är på så sjukt dåligt humör idag. Vill inte ens vara i närheten av mig själv när jag är såhär. Kreativiteten är på all time low och att jag fastnat på en bossfight i Ni no kuni hjälper inte. Murarna växer omkring mig och min slägga är gjord av skumgummi. Kan det nya året ge mig den nystart jag behöver? Troligtvis inte eftersom det egentligen inte har någon mer påverkan på min tillvaro mer än fler utgifter och andra siffor.
 
Ska äta upp resten av kladdkakan, äta godis och kolla på Hitta Nemo. Imorgon är det sista jobbdagen som servitris och på kvällen blir det Hawaii-temad personalfest. Får väl hoppas att morgondagen känns bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0