I´m covering my ears like a kid.

Jag tänker väldigt mycket, så mycket att jag ofta glömmer bort vad jag håller på med. Det borde väl räknas som tankspriddhet? Tråkväder idag så det blev inget fotograferande. Hoppas på bättre lycka imorgon.
 
Har gått med en klump i magen och funderat över hur allt ska gå med eventjobbet, som jag ska på utbildning inför i nästa vecka, men har insett att det inte är någon idé att oroa sig för saker som inte ännu inträffat. Dålig vana, i guess. Men idag känns saker och ting helt enkelt bra, en stor kontrast mot gårdagens vemod. Jag försöker hela tiden för att leva i nuet men hittar ofta mig själv ältandes i det som var. Att drömma lite om framtiden är det inget fel med i min mening, men jag måste påminna mig själv om att det jag gör nu faktiskt påverkar hur det framtiden kommer se ut.
 
Vem vet, kanske sitter jag ändå i ISS och spejar ut över jorden och rymden. Det vore spejsat!
 
Live long and Prosper!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0