Keep calm & use the Force.

Åhå, otursdag. Halkade och trillade på golvet förut och slog i armbågen, har lite ont i axeln nu också.. Sedan skulle jag ta ut en plåt ur ugnen och grytlappen gled av en bit precis när jag lyfte så jag satte handen direkt mot plåten. Fy vad det sved. Har börjar utveckla en "fin" blåsa där nu trots att jag spolade iskallt vatten länge och hade en piggelin mot handen. Shit Happens!
 
På fredag ska jag på utbildning inför tre veckors eventjobb. Är sjukt nervös men nu har jag sedan länge passerat the point of no return så det är bara att ta sig i kragen och göra mitt bästa. 
 
Jag vill beställa kläder från hottopic. Heruniverse gör nördvänliga tjejkläder som sitter mer smickrande på kroppen än hand-me-downs, second-hand köp eller kill t-shirtar. Ashley Eckstein gör rösten till Ahsoka Tano i animerade Star Wars: The Clone Wars. Kolla in hennes instagram på Heruniverse. Dom här sjukt grymma klänningarna har jag på min önskelista :)
 

Pure awesomeness!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0