Wishful Thinking.

Medan min brors flyg snart lyfter från London påväg till Hong Kong och sedan vidare till slutdestinationen Cairns, Australien sitter jag här och vältrar mig i min avundsglädje. Ska bli skönt dock när han hör av sig och säger att hela resan gått bra och han är framme och välbehållen! :) Kommer sakna honom men får jag nånsin pengar nog kanske jag får pallra mig till andra sidan jordklotet och hälsa på. Det är ju inte forever, men ändå.
 
På fredag börjar nya jobbet som servitris, en vecka senare än jag trodde jag skulle börja men hoppas jag får lite i lön i slutändan ändå och att jobbet framförallt är roligt. När jag jobbat klart där tror jag jag tar en paus i jobbandet (om jag inte fått något nytt efteråt vill säga) tills efter nyår. Behöver en paus hemma hos mor och far. Även om dom inte är hemma då. Ibland behöver jag bara ett litet miljöombyte, även om det är ett välkänt sådant, för att orka starta om. Det är tröttsamt att bara ha visstidsanställningar även om dom är mycket enklare att komma över som outbildad ungdom.
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0