Tounge tied

Läser: A Feast for Crows Av: George R.R. Martin
 

 
Haha, sämst. Skulle skriva när jag var i Hemsedal. Pfft. Internetet började fungera bra några veckor innan jag drog hem. De tillfällena jag satt i datarummet ägnades mest åt att skypea med min andra hälft och lite för att kolla mejl, bank, betala räkningar och facebook. Men men. Blir väl ett litet bildkollage från Hemsedal när jag får saker och ting att fungera som jag vill.
 
Nu är jag tillbaka i Sverige, och är hemma hos mina föräldrar för sommaren och jobbar tredje sommaren på Sjöfartverket. Sweet! Har blivit ett stort fan av DIY's och tänkte visa galaxy skorna jag gjorde i måndags kväll efter jobbet. Måste köpa mer akrylfärger nu bara :)
 
TGIF tomorrow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0